به نام خدا

با سلام و وقت بخیر خدمت شما دانش آموزان عزیز دبیرستان غیردولتی پسرانه آینده دوره دوم ناحیه یک رشت

طبق اطلاع رسانی های انجام شده قبلی به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان ، همکاران و خانواده های محترمشان تمامی امتحانات نیمسال اول تحصیلی 99-400 دبیرستان آینده به صورت آنلاین از سامانه آموزش دیجیتال دبیرستان به آدرس https://my.ayandeh94.ir برگزار می شود .

لذا از شما دعوت می شود تا نکات مهم و تکمیلی در خصوص برگزاری این امتحانات مطالعه فرمائید :

1-سوالات امتحانی از کتاب های درسی و مطابق آخرین بخشنامه بارم بندی اداره محترم آموزش و وپرورش  با 3 نوع استاندارد متفاوت طراحی گردیده است .

2-دانش آموزان راس ساعت امتحان خود طبق برنامه امتحانی و بازه شروع امتحان پایه ها ( دهم 8 صبح ، یازدهم 10 صبح ، دوازدهم 12 ظهر) با شماره دانش آموزی و رمز خود وارد سامانه https://my.ayandeh94.ir شوند .

3- قوانین آزمون های آنلاین دی ماه 99 :

3.1- استفاده از هرگونه      و  ی  پی   ا  ن     و یا تغییر دهنده ای   پی     توسط دانش آموزان ممنوع میباشد .

3.2-دانش آموز مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص قرار دهد یا آن را به هر طریق دیگری منتقل نماید. در صورت تخلف مسئولیت تمام اقدامات انجام شده توسط دیگران به‌عهده دانش آموز خواهد بود.(ثبت پاسخ دانش آموزان در پروفایل یکدیگر ممنوع میباشد) .

3.4-دانش آموزان میبایست راس ساعت در آزمون حضور یابند و قبل از پایان زمان قانونی پاسخ را ثبت نمائید . پس از پایان زمان قانونی آزمون هیچگونه پاسخی ثبت نخواهد شد .

3.5-کلیه پاسخ نامه هایی که از طریق واتس آپ و یا تلگرام ارسال می شوند فاقد ارزش قانونی می باشند . *

3.6-هر دانش آموز مجاز به استفاده از 5 ای پی مشخص درطول کل امتحانات سامانه می باشد و در صورت اتصال با ای پی های مختلف حساب دانش آموز مسدود خواهد شد . ( نباید از موبایل یا رایانه های مختلف برای کل آزمون ها استفاده شود)

4-سوالات به صورت شماره و بارم بندی شده با سربرگ مخصوص که در عکس مشاهده میکنید به دانش آموزان نمایش داده خواهد شد .

لذا شایسته است دانش آموزان در حین آزمون به وقت امتحان نیز توجه داشته باشند .

 

5- دانش آموزان پاسخ خود را از طریق برنامه Cam Scanner  به صورت pdf در سامانه بارگزاری می نمایند .

روش کلی کار این نرم افزار به این صورت است که برای اسکن یک سند با دوربین گوشی هوشمند از سندی عکس می‌گیرید و سپس محدوده آن را مشخص کرده و نرم افزار با الگوریتم تعریف شده اش آن عکس را با حذف حواشی زائد همانند یک سند اسکن شده برای شما نمایش می‌دهد.

کار با این نرم افزار چندان پیچیده نیست وقتی وارد نرم افزار می‌شوید، یک دکمه سبزرنگ با آیکون دوربین عکاسی خودنمایی می کند. با کیک بر روی آن وارد قسمت گرفتن عکس می‌شوید که دقیقا شبیه نرم افزار عکاسی پیش فرض گوشی است .

یک سند را در قاب دوربین خود قرار دهید و از آن عکس گرفته و تایید کنید. سپس محدوده سند را مشخص کرده و مجدد دکمه تایید یا تیک را بزنید . ( در صورت نیاز قبل از تایید میتوانید سند را به دو طرف بچرخانید)

https://ayandeh94.ir/wp-content/uploads/2020/12/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86.png

6-آموزش تصویری شرکت در آزمون :

455645-scaled.jpg (2226×2560)

7-برنامه امتحانی :

 

 

با آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان

احمد رفیعی فلاح آبادی مدیر دبیرستان

 

 

Leave a Comment